سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک هزار پایگاه جشن نیکوکاری در فارس برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: جشن نیکوکاری امسال در هزار و ۱۳۸ پایگاه امدادی، ۲۲۰ مرکز نیکوکاری و از طریق سه درگاه اینترنتی در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: هزار و ۱۳۸پایگاه امدادی به همراه ۲۲۰ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیر کل امداد فارس عنوان کرد: امسال ۷۰۰ هزار پاکت برای دریافت کمک بین دانش آموزان توزیع شده است که در صورت پایدار بودن مدارس پیش بینی می‌شود که از ۴ هزار مدرسه در نظر گرفته شده و ظرفیت دانش آموزان برای کمک به نیازمندان استفاده شود.

بذرافشان با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان علاوه بر راه‌های مذکور می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند، خاطرنشان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

او افزود: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های سکه، سنا و تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir نیز اقدام به ارائه کمک‌های خود به نیازمندان کنند.

مدیرکل امداد فارس گفت: پارسال با کمک مردم نوع دوست استان ۲۳۵ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.