سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان تا عادی شدن شرایط جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از اجرای مستمر ضدعفونی و گندزدایی آرامستان سنندج خبرداد و گفت: شهروندان تا عادی شدن شرایط جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، توفیق سرفراز با بیان اینکه هر روز و بطور مستمر بخش‌های مختلف آرامستان بهشت محمدی شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارکی و همچنین نمازخانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، اظهار داشت: تا عادی شدن شرایط شهروندان در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

او افزود: ویروس کرونا که از هفته گذشته در سطح کشور شیوع یافته و باعث شد که براساس ابلاغ‌های وزارت بهداشت تمهیدات و اقداماتی از سوی اکثر سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری صورت گیرد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب مراجعه کنندگان به این سازمان جهت امورات کفن و دفن و همچنین زیارت اهل قبور در رنج بالای سنی هستند واحتمال ابتلا به این ویروس را دارند مقرر گردید تا عادی شدن وضعیت روز‌های دوشنبه و پنج شنبه جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکنند.

سرفراز یادآور شد: در راستای حفظ سلامت مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت محمدی بخش‌های مختلف این آرامستان شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان و همچنین نمازخانه به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

او از شهروندان سنندجی که در هفته گذشته جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکردند تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: نیرو‌های این سازمان در دو شیفت کاری در آماده باش هستند و امورات کفن و دفن اموات را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.