سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان راه‌اندازی شد

سرپرست مرکز بهداشت زاهدان گفت: ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

جلیل نجاتی سرپرست مرکز بهداشت زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی شهر گروه‌های بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر مستقر هستند گفت: ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

جلیل نجاتی  اظهار داشت: ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به منظور آموزش به مسافران و پیشگیری از ویروس کرونا در این فرودگاه راه‌اندازی شده است.

او بیان کرد: گروه‌های بهداشت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به طور مستمر حضور دارند و اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا را انجام می‌دهند.

سرپرست مرکز بهداشت زاهدان گفت: ویروس کرونا عمدتا سیستم تنفسی را درگیر می‌کند و از طریق سرفه و عطسه ویروس آن در محیط پخش می‌شود.

او  با اشاره به اینکه ویروس کرونا در بعضی محیط‌ها تا ۹ ساعت باقی می‌ماند، ادامه داد: شهروندان از حضور در اماکن عمومی و پر تردد پرهیز کنند.

نجاتی افزود: اگر گروه‌های درمانی و بهداشت با افرادی که تب بالا داشته باشند روبه رو شوند قطعا هشدارهای لازم را خواهند داد.

 تاکنون ۴ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.