سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان صمت ایلام خبر داد؛

تشدید نظارت‌ها بر بازار ایلام/میوه شب عید تا۲۵ اسفند توزیع می‌شود

معاون بازرسی و نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام از تشدید نظارت‌ها بر بازار ایلام در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام گفت: نمایشگاه بهاره شب عید امسال در استان برگزار نخواهد شد.

او ادامه داد: مردم کالا‌های گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، شیرینی‌جات و آجیل را در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای سطح شهر به صورت فوق‌العاده و زیر نظر سازمان صمت خریداری کنند.

عبدخانی با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز گشت‌های مشترک و نظارت بر فروش کالا‌های شب عید را افزایش داده‌ایم، افزود: برای تنظیم و کنترل بازار در آستانه فرا رسیدن عید نوروز کالا‌های اساسی شب عید از الان خریداری و ذخیره شده و در روز‌های آینده به بازار تزریق خواهند شد.

معاون سازمان صمت ایلام ادامه داد: میوه شب عید نیز تامین و در سردخانه نگهداری شده و به میزان ۶۰۰ تن میوه تاریخ ۲۵ اسفندماه به دست عرضه‌کنندگان و خرده‌فروشان خواهند رسید.

عبدخانی بیان کرد: خدمات ما به مسافرین و نظارت بر امکان‌های زیارتی، سیاحتی، اقامتی و خدماتی از ۱۲ اسفندماه شروع شده و تا پایان ایام تعطیل نوروز ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.