سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مدیریت بحران کرمان برای شرایط جوی پیش رو

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از حوادث پیش روی و اقدامات موثر در زمینه کاهش حوادث تمامی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و به ویژه پلیس راه در حال آماده باش قرار گرفتند.

مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: با توجه به اطلاعیه شماره ۱۷ امروز اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر شرایط جوی استان، مردم از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند و به هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران توجه کنند.

سعیدی افزود: با توجه به پدیده وزش باد نسبتا شدید طی امروز وفردا سه شنبه، شاهد کاهش دما و گردو غبار شدید و کاهش دید به ویژه در مسیر‌های اصلی ارتباطی خواهیم بود.

او تصریح کرد: سرعت وزش باد شدید در پاره‌ای از مناطق شرق تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت و در برخی مناطق غرب و شمالغرب استان تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: پدیده طوفان در مناطق شرق و جنوب شرق و غرب و شمالغرب از شدت بیشتری برخوردار است.

سعیدی اظهار کرد: با توجه به کاهش دید افقی در محور‌های ارتباطی از مردم میخواهیم در این محور‌ها حتی المقدور تردد غیر ضرور نداشته باشند.

او بیان داشت: در مناطق یاد شده شاهد خیزش گرد و خاک، وقوع طوفان شن و خاک و در پاره‌ای از مناطق خصوصا شرق استان و در شهرستان‌های فهرج، ریگان ودر شمال غرب، شهرستان‌های انار شهربابک و رفسنجان نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان افزود:درصورت نیازبه جلوگیری از تردد خودرو‌های عبوری درمحور‌هایی که طوفان از شدت بیشتری برخوردا است و به منظور پیشگیری از حوادث جاده‌ای احتمالی، درزمان اوج طوفان پلیس راه محور را مسدود خواهد کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.