«فاطمه رضوانمدنی» افزود: خط تلفن ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوه های کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است.
او گفت: صدای مشاور بهزیستی قبل از شیوع کرونا هر روز در کنار مردم برای پاسخگویی به سوُالات مختلف آنها در زمینه های مختلف خانوادگی، تحصیلی، ازدواج، شغلی و سایر موارد بود.
رضوان مدنی با اعلام اینکه بهزیستی در کنار مردم و به خصوص جامعه مخاطب و زیرپوشش خود است، افزود: از همه امکانات، توان و نیروهای کارشناسی و متخصص برای عبور از این بحران استفاده می کنیم.
انتهای پیام/ز