سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سته اخبار حوادث ۱۱ اسفند ماه ۹۸؛

قاتل فراری پس از ۳۵ ماه فرار به دام افتاد /بیش‌از۱۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرباز کشف شد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتل فراری به دام افتاد 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، قاتل یک تبعه ۲۸ ساله خارجی، پس از ۳۵ ماه فرار به دام افتاد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در ۲۳ فروردین ماه سال ۹۶ و در پی وقوع قتل یک تبعه ۲۸ ساله خارجی در یک نزاع دسته جمعی، داخل یک کارگاه ساختمانی، در شهر زاهدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، تعدادی کارگر از اتباع خارجی، که در محل مشغول به کار بودند با یکدیگر درگیر شده، که طی آن این جوان به قتل می‌رسد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش پلیس در همان ساعات اولیه وقوع قتل ۴ نفر از عاملان راه اندازی این نزاع دستگیر شدند، ولی ضارب اصلی از استان متواری شده بود.

سرهنگ ملاشاهی در ادامه اظهار داشت: تلاش پلیس برای دستگیری این قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور او در شهر زاهدان مطلع شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام با شناسایی مخفیگاه قاتل روز گذشته متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۳۵ ماه فرار دستگیر شد.

او خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیش‌از۱۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرباز کشف شد

 فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۳ هزار و ۵۲۵ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۷دستگاه تریلی تانکردار در شهرستان سرباز خبرداد.

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری شهرستان سرباز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ایرانشهر-کلات به ۷ دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او بیان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها ۱۰۳ هزار و ۵۲۵ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار خاطر نشان کرد: در این رابطه ضمن توقیف این کامیون‌ها، ۷ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا و سوخت به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور، از شهروندان خواست تمامی اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.