سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال نمونه پنج بیمار مشکوک به کرونا در جهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: تاکنون نتیجه آزمایش کرونا ویروس هیچ بیماری در جهرم مثبت نشده است و برای پنج بیمار مشکوک نمونه ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان گفت: در بیمارستان پیمانیه جهرم بخش مخصوصی برای بیماران مشکوک به کرونا ویروس در نظر گرفته شده است. برای حفظ احتیاط بیمارانی با علائم شبه آنفلوآنزا و مشکوک به کرونا ویروس در این بخش بستری و تمام مراحل درمان برای آنان انجام می‌شود.

او گفت: با توجه به شباهت علائم بالینی ۵ بیمار به کرونا ویروس که در بخش مخصوص بستری هستند، احتیاطا برای آنها نمونه ارسال شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه معمولاً دریافت جواب قطعی نمونه‌ها کمی زمانبر است، گفت: درمان‌های لازم برای این بیماران توسط متخصصین عفونی در بیمارستان پیمانیه شروع شده و در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: بخش مخصوص مراقبت از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان پیمانیه جهرم، ایزوله و جدا از دیگر بخش‌ها است.

او بیان کرد: پیشگیری مهم‌ترین رکن در کنترل کرونا است.

رحمانیان گفت: با رعایت اصول بهداشتی ازجمله شستن مداوم دست‌ها، عدم تجمع در مکان‌های عمومی و پرهیز از میهمانی ها و دورهمی های غیر ضروری می‌توانیم به کمک یکدیگر به خوبی از این مقطع حساس عبور کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: در صد بسیار بالایی از مبتلایان، به راحتی درمان و به زندگی عادی بر می‌گردند.

او گفت: تمهیدات لازم جهت پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس مثل ارائه آموزش‌های بهداشتی، گند زدایی سطوح در درمانگاه‌ها و مکان‌های عمومی توسط کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.