سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز پایلوت خدمات رسانی به بیماران مشکوک به کرونا در منوجان

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: مرکز بهداشت شهری قلعه واقع در اورژانس قدیم، و درمانگاه حسین آباد بعنوان مراکز پایلوت آماده خدمات رسانی به شهروندان منوجان می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان شجاعی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: تاکنون پنج جلسه در خصوص مبارزه و پیشگیری و آمادگی جهت درمان بیماران احتمالی مبتلا به کرونا در شبکه بهداشت منوجان برگزار شده است.

او افزود: از هفته گذشته تا کنون ٩ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند که تست نهایی همه آن‌ها منفی و همگی از بیمارستان ترخیص شدند.

شجاعی گفت: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد ابتلا به کرونا در منوجان وجود نداشته است و یک نفر از عشایر هم که مشکوک به کرونا بودند و به کرمان مراجعه نموده بود تست کرونای وی منفی بوده است.


مسول روابط عمومی شبکه بهداشت درمان منوجان گفت: مرکز بهداشت شهری قلعه واقع در اورژانس قدیم، و درمانگاه حسین آباد بعنوان مراکز پایلوت آماده خدمات رسانی به شهروندان می‌باشند.

او بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده علائم مشکوک مانند سرفه خشک، تب بالای ٣٧ درجه و تنگی نفس می‌توانند از ساعت ٦ عصر تا اواخر شب به این درمانگاه‌ها که برای این منظور آماده سازی شده اند مراجعه نمایند.

شجاعی اضافه کرد: البته توجه داشته باشید هر سرماخوردگی، کرونا نیست و برای درمان سایر بیماری‌ها در ساعات گفته شده به سایر مراکز درمانی مراجعه نمایید.


مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان منوجان گفت: طی دو روز آینده کیت تست کرونا در اختیار این مراکز قرار خواهد گرفت و فقط از بیمارانی که پزشک تشخیص دهد، تست کرونا اخذ و ظرف ٤٨ ساعت جواب تست به اطلاع فرد خواهد رسید.

او با توصیه به شهروندان منوجان گفت:جهت حفظ سلامت و پیشگیری، از حضور غیرضروری در بیمارستان و مراکز درمانی خودداری کنید.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: ما با شفافیت به مردم اطلاع رسانی موقع را سرلوحه کار خود قرار دادیم و از مردم می‌خواهیم که دستورات و اقدامات بهداشتی را انجام دهند و از تردد و سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احسان
۲۳:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
این خبر مال چند وقت پیشه؟