سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و برخورد با متخلفان

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و برخورد با متخلفان خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: طرح نظارتی نوروز سازمان تعزیرات حکومتی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر سیستم توزیع کالا و خدمات، حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهاب و پیشگیری از تخلفات حوزه کسب آغاز شد.

او با اشاره به اینکه این طرح در دو مرحله یک مرحله تا ۲۹ اسفند و مرحله دیگر از یکم تا ۱۵ فروردین انجام می‌شود، اضافه کرد: همکاران ما در تعزیرات حکومتی استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با همکاری بازرسان سازمان صمت، اتاق‌های اصناف و شبکه‌های بهداشت در شهر شیراز و شهرستان‌های تابعه حضور فعال دارند و با هر گونه تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

مبشری با بیان اینکه شماره تماس ۱۳۵ آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، ادامه داد: شکایات دریافتی از این سامانه بلافاصله از سوی گشت مشترک سیار تعزیرات رسیدگی و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین پرونده‌های تشکیل شده در این طرح نیز به شعب ویژه‌ای ارجاع و به منظور اثربخشی بیشتر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.