سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فهرج اقدامی برای کرونا انجام نشده است

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فهرج در خصوص اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا گفت: کارگروه سلامت در شهرستان تشکیل شده و در این زمینه امروز جلسه داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،روز گذشته خیابان‌های شهر بم برای مبارزه با کرونا ویروس به همت آتشنشانی شهرداری بم و همکاری مرکز بهداشت این شهرستان ضدعفونی شد.

امروز نیز خیابان‌های شهر نرماشیر توسط شهرداری این شهر ضدعفونی شد.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی بم گیت‌های تب سنجی را با همکاری نیروی انتظامی، فرمانداری، بسیج و جمعیت هلال احمر در ورودی شهر بم و بروات جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا مستقر کردند.

شهرستان فهرج بعنوان اولین ورودی استان کرمان از سمت سیستان و بلوچستان است و روزانه صد‌ها نفر از هموطنان از راه مواصلاتی فهرج-زاهدان وارد استان کرمان می‌شوند.

شهرستان فهرج باتوجه به اینکه ورودی استان است و درگیر با قاچاق افغانستانی ها می باشد.

مهدی رهگویی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فهرج در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا گفت: کارگروه سلامت در شهرستان تشکیل شده و در این زمینه امروز جلسه داریم.

بنا به این گزارش  تاکنون هیچ اقدامی در زمینه ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در فهرج صورت نگرفته است.

مسئولین بهداشت و درمان نباید فرصت‌های پیشگیری از این ویروس سریع انتشار را از دست دهند چراکه پیشگیری مهم‌تر از درمان است و اقدامات انجام شده را بلافاصله به اطلاع عموم برسانند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.