سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد؛

جاسازی ۶۸ کیلو تریاک در محموله بار غذای ماهی

سرهنگ حسنوند از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در خروجی اتوبان "تهران – قزوین" خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان موادمخدر با همکاری همدستانش قصد دارد مقداری موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیونت تحت پوشش محموله غذای ماهی به تهران منتقل کند، تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در رصد‌های اطلاعاتی مقصد محموله مشخص نشد، ادامه داد: تیم‌های مختلفی از ماموران عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به محور‌های مواصلاتی به شهر تهران اعزام و موفق شدند در گشت زنی‌های هدفمند، خودروی متهمان را در خروجی اتوبان "تهران – قزوین" مشاهده کنند.

سرهنگ حسنوند افزود: پس از توقف خودرو ماموران موفق شدند متهم و دو همدستش را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقدار ۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در میان بار غذای ماهی پنهان شده بود، کشف کنند.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ثبت اعترافات متهمان، هر سه متهم برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.