سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ اسفند ماه ۹۸؛

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آمل / قاچاقچی مواد مخدر در ساری دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سوخت قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چلاو در حین کنترل تردد خودرو‌ها از محور مواصلاتی این شهرستان، یک کامیونت حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر، ۶ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف شد.

سرهنگ آزادی گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قاچاقچی مواد مخدر با ۷ کیلو تریاک در ساری دستگیر شد

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران انتظامی این فرماندهی، متهم را که در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی پراید بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهم ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله یا سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی ۴ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عبدی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و ضمن اعتراف به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق سیم برق در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند

کشف ۱۱ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و به منظور برقراری نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح، ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در این طرح همچنین از ۲۰ واحد صنفی بازدید این شهرستان نیز بازدید شد.

او از تذکر و اخطار پلمب به ۸ واحد صنفی و پلمب و ۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی خبر داد.

عزیزی از توقیف ۲۰ خودرو و ۵ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: دستگیری ۲۰ نفر از افراد تحت تعقیب محاکم قضائی، ۳ معتاد متجاهر و ۲ نفر خورده فروش مواد افیونی از دیگر موفقیت‌های این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.