سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرز‌های جمهوری آذربایجان با ایران به مدت ۲ هفته بسته شد

سفارت جمهوری آذربایجان در ایران گفت: از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ اسفند مرز‌های زمینی خود با جمهوری اسلامی ایران را به صورت موقت وبمدت۲ هفته بسته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دفتر وزارت امور خارجه در استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این سفارت اعلام کرد که برای بازگشت اتباع ۲ کشور با هماهنگی طرفین، اقدام لازم انجام شده و آنها از طریق مرزهای مشترک به وطن خود مراجعت خواهند کرد.

سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کرده که در مواقع ضروری و بر اساس اهداف بشردوستانه اقدام به صدور ویزا برای اتباع جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

این سفارت اعلام کرده که باکو با سازمان بهداشت جهانی و کشورهای دوست همکاری‌های خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

فرماندار بیله‌سوار هم گفت: محدودیت تردد در گمرک بیله سوار تنها درباره تردد مسافران بوده و صادرات و واردات از این گمرک همچنان وبدون مشکل خاصی در جریان است.
قبادی افزود: بر اساس اعلام سفارت جمهوری آذربایجان در تهران تردد مسافر از مرز زمینی بیله‌سوار از ساعت ۱۶ دیروز متوقف شده است.

او گفت: با پیگیریهای مقام‌های وزارت امور خارجه کشورمان ، جمهوری آذربایجان اجازه خروج اتباع ایرانی را از طریق مرز زمینی بیله‌سوار مغان می‌دهد.

انتهای پیام/ع



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.