سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر آیت‌الله سبحانی از پزشکان و پرستاران کشور

مرجع تقلید شیعیان گفت: از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روز‌های سخت با مجاهدت به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، به‌نوبه خود سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر را مسالت دارم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تشکر از خدمات شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران، صحت و سلامت را برای این قشر کشور و شفای عاجل همه بیماران را از خدای متعال خواستار شد.

در این پیام آمده است: بدین‌وسیله از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روز‌های سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و باتحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، به‌نوبه خود سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر را مسالت دارم.

پیام حاکی است: به‌طور حتم تلاش‌های همه ارکان سلامت موردتوجه حضرت، ولی عصر (عج) می‌باشد و همچنین درخواست صحت و سلامت برای شما عزیزان و شفای عاجل همه بیماران را از خداوند منّان خواهانم.

تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

انتهای پیام/الف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.