سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت اصول بهداشتی در مساجد ضروری است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان بر رعایت اصول بهداشتی در مساجد با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس تاکید کرد.

حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مساجد برای اقامه نماز جماعت، رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و توصیه‌ های بهداشتی و ضد عفونی  لازم است.

او افزود: مساجدی که از امکانات بهداشتی لازم برخوردارند، نماز جماعت را در اول وقت برگزار نمایند و از برگزاری جلسات، اجتماعات، همایش ها و مسابقات جهت حفظ سلامتی بچه های مسجد تا اتمام این موضوع اجتناب نمایند.

حجت الاسلام همت پور بیان کرد: از سوی اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد اعلام می نماییم جهت حفظ و سلامت مردم در هر زمان و مکان آماده همکاری با نهادهای مسئول هستیم.

اودرپایان با اشاره به آیه ۱۵۵ سوره بقره اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر با توکل بر خدا از این آزمایش الهی سربلند بیرون خواهد آمد و همه با هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.