سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدام شهرهای گلستان بیشترین آمار مبتلا به کرونا را دارد؟

رئیس مرکز بهداشت استان گلستان درباره پراکندگی شیوع کرونا‌ توضیحاتی داد.

سراج الدین عارف نیا رئیس مرکز بهداشت گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: آماری که دیروز از تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در گلستان اعلام شده مربوط به ۱۰ روز اخیر است که نتایج آزمایش کرونا برای ۲۵ گلستانی مثبت اعلام شده است، ما نیز از روی علائم بالینی چنین آمار و حتی بیشتر از آن را پیش بینی می‌کردیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان متذکر شد: کرونا در سراسر استان گلستان دیده می‌شود، اما تعداد مبتلایان به کرونا در گرگان، گنبدکاووس و بندرگز بیشتر است.

او با تأکید بر اینکه مردم باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: مردم تا حد امکان در خانه بمانند تا با گذشت زمان دارو و یا واکسن کرونا تولید شود و همچنین با فرا رسیدن فصل گرما میزان شیوع بیماری کاهش یابد.

عارف نیا با بیان اینکه متأسفانه روز جمعه جنگل النگدره گرگان مملو از جمعیت بود، یادآور شد: این اقدام کاملاً اشتباه است و مردم با پیروی از «کمپین #در_خانه_بمانیم»  انتقال کرونا را قطع کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه مردم عادی به استفاده از ماسک نیاز ندارند، ابراز داشت: مردم با ایثار و فداکاری کاری کنند که ماسک و اقلام بهداشتی به دست بیماران و پرسنل درمانی برسد و از انباشت این اقلام بیش از نیاز خود خودداری کنند.
 
انتهای پیام / ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
خدیجه گرایلی
۰۲:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید واقعا خداقوت انشالله همیشه سالم و تن درست باشید میخوام ی خواهشی ازتون کنم ما گنبد هستیم تقی اباد گنبد خیابلن بهاران موتسفانه بهداشت یا دهیار برای اینجا کاری انجام نمیدن نمیان ضدعفونی میکنن ن چیزی طی این مدت فقط یکبار ضدعفونی کردن با اهک اومدن ریختن وضع جدول هاش انقدر خرابه ک حدحساب نداره واقعا میترسیم حتی داخل حیاط بریم توروخدا ب ماهم توجه کنید سپاس از زحمت های بیکرانتون
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
وضعیت کرونا در بندرگز چطوره .ممنون
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
من بندرگزی چیزی از کرونا تو شهر نه دیده ام نه شنیده ام
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام. اخه تو استان گلستان همه جور زبان هم هست بازم متوجه نمیشن که باید زیاد مراکز تفریحی یا مسافرت نرن .نرین اقا.....
.
احمدی
۰۰:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مینودشت چند نفر مبتلا شدند؟؟
گلستانی
۲۰:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
در مورد استان گلستان چرا چیزی نمیگین؟!قدم به قدم گلستان شده جهنم توی گزارشات کرونا مثبت ها وزارت بهداشت حتی اسم‌ استان گلستانم نیس !؟!!
arian
۰۲:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اونایی که میخوان کمک کنن هم نمیزارن جواب این دوستمون که راجب محلول ضدعفونی درخواست اطلاعات کرده بدید لطفا
عباس میرزایی
۲۲:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم برای سمپاشی معابر ازمحلول خاصی باید استفاده بکنیم واز کجا تهیه کنیم آخه من سمپاش تراکتوری دارم میخوام کمک کنم دوستان منم همه کشاورزن میتونم اونارو همراه کنم از گالیکش ممنون
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
استفاده از محلول aquaclean HP بصورت نسبت ۱۵۰ سی سی با ۱۰ لیتر آب موثره
محمود میرزایی
۱۱:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام
خدا خیرت بده.
معمولا بسیج داره.
شهرک صنعتی آق قلا هم هست
عباس میرزایی
۲۲:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم برای سمپاشی معابر ازمحلول خاصی باید استفاده بکنیم واز کجا تهیه کنیم آخه من سمپاش تراکتوری دارم میخوام کمک کنم دوستان منم همه کشاورزن میتونم اونارو همراه کنم از گالیکش ممنون
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بی شعورا