سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف نزدیک به ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در تبریز

 رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از انهدام کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز و کشف ۴۹۱ هزار عدد ترقه غیرمجاز در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سرهنگ پاشا رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از انهدام کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز و کشف ۴۹۱ هزار عدد ترقه غیرمجاز در تبریز خبر داد.

سرهنگ پاشا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ماموران امنیت عمومی استان خبری را در خصوص فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه را کسب کردند.

او افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس کارگاه تولید مواد محترقه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی کارگاه مورد نظر را پلمب کردند.

او گفت: در بازرسی از کارگاه تولید مواد محترقه تعداد ۴۹۱ هزار عدد ترقه غیرمجاز آماده فروش کشف شده و همچنین مقادیری مواد پیش ساز تولید مواد محترقه و وسایل بسته بندی ضبط شد.

سرهنگ پاشا با اشاره به طرح‌های پلیس استان در خصوص مقابله و مبارزه با تولید و عرضه مواد محترقه،افزود: در این راستا تعداد پنج نفر متهم که بصورت خانوادگی فعالیت می‌کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.