سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲ واحد قلیان سرا در بانه پلمب شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق دستور العمل ستاد مقابله با این بیماری، ۱۲ واحد قلیان سرا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  بایزید حسینی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت کلیه امکان عمومی از جمله قلیان سرا‌ها ممنوع شده و در راستای این هدف اکیپ‌های مشترک بازرسی از این اماکن تشکیل و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

او با بیان اینکه گشت بازرسی مشترک سازمان‌های مربوطه تذکر‌های لازم را به این اماکن برای تعطیل کردن فعالیت شان داده بودند، افزود: بعد از تذکر، این واحد‌ها بدون توجه همچنان فعالیت می‌کردند که توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی پلمب شدند.

حسینی اضافه کرد: در چهار روز گذشته گشت‌های مشترک بازرسی از امکان عمومی تشکل شده که فعالیت این تیم‌ها در ۲ روز اول در قالب اخطار و تذکر شفاهی بود و در ۲ روز اخیر نیز اقدام به پلمب واحد‌های متخلف کردند.

رییس صنعت، معدن و تجارت بانه با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان در بانه گفت: اخطار‌هایی هم به این اماکن مانند گیم نت‌ها و فوتبال دستی توسط گشت‌های بازرسی داده شده که در صورت تخلف این اماکن نیز در روز‌های آینده پلمب می‌شوند.

او تاکید کرد: پنج پرونده برای تخلفات مربوط به گران فروشی مراکز توزیع اقلام بهداشتی و آرایشی نیز تشکیل شده که از این تعداد سه واحد سوپر مارکت، یک داروخانه و یک واحد کالای پزشکی بود که با حکم قاضی تعزیرات به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.