سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان باید جبران شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: از امروز ۱۰ نوبت آموزش در شبکه آموزش به ۱۴ نوبت افزایش یافته است و آموزش مکمل دانش آموزان تا عادی شدن وضعیت بیماری کرونا ادامه می‌یابد.

عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در حال رصد جریان آموزش هستیم و همه تلاش ما این است که آموزش دانش آموزان به بهترین شکل ممکن در استان ادامه یابد.

او افزود:  برگه‌های خودآموز به صورت صوتی، فیلم و برگه تهیه شده و محتوای آن پس از جمع بندی نهایی به زودی ارائه می‌شود.

دانافر از ایجاد و راه اندازی شبکه‌ای با نام شبکه اجتماعی دانش آموزان یا شبکه شاد خبر داد تا معلمین و دانش آموزان با هم در ارتباط باشند و مباحث آموزشی را پیگیری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: آموزش مکمل دانش آموزان که از روز شنبه شروع شده حتی پس از عادی شدن وضعیت هم ادامه می‌یابد، به گونه‌ای که عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان جبران شود.

دانافر بیان داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا از یکشنبه ۴ اسفند تا کنون مدارس را تعطیل اعلام نموده که برای جبران آن وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی آموزش‌های مکمل را برای مقاطع تحصیلی در شبکه آموزش به صورت زنده پخش می‌کند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.