سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور مقابله با شیوع کرونا

امکان کاهش تعداد کارکنان تا یک سوم

با تصمیم ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا، دستگاه‌های اجرایی و ادارات مازندران می‌توانند تعداد کارکنان حاضر خود را تا یک سوم کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقیه صفری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه کاهش تعداد کارکنان تا سقف یک سوم یکی از تصمیمات قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در استان بود، گفت: اولویت این طرح بانوان دارای فرزند مقطع ابتدایی و افراد بالای ۵۰ سال است به نحوی که خدمات رسانی به مردم مختل نشود.

او افزود: دورکاری و عدم حضور فرد در محل کار و انجام وظایف محوله در منزل نیز یکی دیگر از مصوبات این کمیته است که بانوان شاغل باردار، شیرده و دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای فرزند یا همسر معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان شیمیایی، افراد با سابقه پیوند کبد، کلیه و شاغلین آسیب پذیر شامل افرادی که سابقه بیماری‌های زمینه ای، قلبی – عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، سابقه سرطان، وجود هرگونه نقص ایمنی دارند را شامل می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ادامه داد: اجرای دورکاری با نظر مدیر مربوطه و زیر نظر وی قابل انجام است و اگر افراد بخواهند در محل کار حاضر شوند در موارد خاص با مسئولیت مدیر مربوطه بهمراه تامین شرایط لازم جهت فعالیت فرد، این افراد در محیط کار می‌توانند حاضر شوند.

رقیه صفری لغو کلیه ماموریت‌های غیرضروری، شیفت بندی و کاهش دو ساعته ساعت کار ادارات را نیز از دیگر مصوبات اداری این کمیته اعلام کرد و گفت: ساعت کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی بمیزان ۲ ساعت آخر وقت اداری تا پایان هفته جاری مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ کاهش یافت. ‎

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.