سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بهداشتی از حدود سه هزار مسجد سیستان و بلوچستان انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ مسجد تحت پوشش این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر توسط بازرسان بهداشت بازید شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: در بازید از مساجد سیستان و بلوچستان آموزش‌های لازم در خصوص استفاده از مهر، تسبیح و سجاده شخصی ارائه و گند زدایی محیط انجام شد.

او  افزود: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین در این مدت بیش‌از ۱۱ هزار مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی سیستان و بلوچستان را مورد بازید قرار داده و به فعالان این حوزه آموزش‌های خود مراقبتی و رعایت اصول بهداشتی و گندزایی محیط و سطوح را ارائه دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در تمامی این مراکز پوستر و پمفلت‌های آموزشی راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا توزیع و نصب شد.

او  گفت: کارشناسان بهداشت محیط این دانشگاه همچنین بصورت مستمر و روزانه از پایانه‌های مسافربری بازدید می‌کنند و آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند.

طباطبایی بیان کرد: شماره تلفنی ۱۹۰ سامانه ارتباطات مردمی سلامت محیط و کار به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی شما هموطنان در خصوص انتقادات و شکایات بهداشتی است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.