سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه آموزش مجازی در مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سامانه آموزش مجازی و محتوا‌های الکترونیکی برای دانش آموزان استان راه اندازی و محتوا‌های آموزشی در بستر سامانه الکترونیکی بارگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای ادارات آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان، از سامانه آموزش مجازی و محتوا‌های الکترونیکی برای دانش آموزان استان راه اندازی و رونمایی و محتوا‌های آموزشی در بستر سامانه الکترونیکی و فضای مجازی بارگذاری شد.

او ادامه داد: تلاش می کنیم تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا بتوانیم در قالب این سامانه برخی از دروس را به دانش آموزان ارائه دهیم، این استمرار آموزش به صورت مجازی باعث می‌شود وقفه‌ای در مسائل آموزشی و درسی دانش آموزان ایجاد نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به دنبال این نیستیم که معلمان هنگام تعطیلی در مدارس باشند، اما خدمت رسانی به مردم نباید مختل شود و مدیران مدارس به گونه‌ای تدبیر کنند که امور مردم به خوبی انجام گیرد.

خدابنده افزود: در استان تقلیل ساعت اداری نخواهیم داشت، اما تعدیل نیرو‌ها تا ۵۰ درصد پیش بینی شده و این مرخصی از مرخصی استحقاقی همکاران کسر نخواهد شد.

او تصریح کرد: در شرایط سخت و بحرانی کنونی همراهی و هماهنگی مجموعه، انسجام و هم نوایی، وحدت رویه، تبعیت از تصمیم گیری‌های ستادی و تقویت روحیه کار گروهی و مشارکتی ضروری و مورد نیاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر قرار است سلامتی جامعه حفظ شود باید به سلامتی تک تک افراد جامعه فکر کنیم، اگر کل جامعه سالم بماند آنگاه در برابر مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرده ایم.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.