سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک گرفتن از ظرفیت جوانان برای پیشگیری از بیماری کرونا و جذب گردشگر

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از جوانان برای آگاه سازی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا و جذب گردشگر در نوروز کمک می گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  نظری دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در جمع اعضای هیئت اندیشه ورزان جوان این شهر گفت: از تشکل‌های جوانان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کنیم و با آگاه سازی مردم به دنبال ریشه کنی این ویروس هستیم.

او با اشاره به اینکه همواره از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف استفاده می‌کنیم افزود: پارسال روستا‌های هدف گردشگری ما مهمان‌های خارجی هم داشتند و امیدواریم با پشت سر گذاشتن این ویروس امسال با برنامه‌های متنوع و با کمک ایده‌های جوانان بتوانیم در تعطیلات نوروز امسال هم گردشگران  بیشتری را در شهرستان جذب کنیم .

دبیرهیئت اندیشه ورزان جوان اسدآباد هم گفت: ریشه کن شدن  ویروس کرونا درد و دغدغه مشترک همه است و ما هم برای جلوگیری از شیوع این ویروس آماده ایم.

محمدجواد کوهی، تشکیل شورای فرهنگی در روستا‌ها و درمان اعتیاد جوانان در روستا‌ها و  همکاری بیشتر مسئولان با تشکل‌های مردمی را مهمترین خواسته جوانان  بخش مرکزی اسدآباد دانست.

او ادامه داد: جوانان بدون هیچ چشم داشتی دنبال این هستند که برای پیشرفت و آبادانی استان همدان گام بردارند و نیازمند تعامل بیشتر با مدیران اجریی هستند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.