سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان؛

بازی با پیکان یک نفر از اعضای هیئت مدیره در ورزشگاه حضور نداشت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: کسی دیگر حال ما را نمی‌پرسد، در همین بازی با پیکان یک نفر از اعضای هیئت مدیره در ورزشگاه حضور نداشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص تساوی دیروز تیمش مقابل پیکان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: نتایج این هفته لیگ برتر نشان داد که تیم‌های پایین جدول چقدر انگیزه دارند. ما هم روز گذشته یک امتیاز گرفتیم، البته از این یک امتیاز راضی نیستم، اما بهتر از باخت بود. پیکان تیم خوبی بود منتها مشکل این بود که در نیمه اول بچه‌های ما بی‌تفاوت و بی‌انگیزه بودند، ولی باید به خودشان بیایند.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیمش بی‌تفاوت و بی‌انگیزه بودند، افزود: وقتی نمی‌توانیم پاداش بدهیم و یا اینکه هیچکدام از اعضای هیئت مدیره دیگر سراغ تیم را نمی‌گیرند بازیکن هم بی‌انگیزه میشود. دوستان تیم را رها کردند. فقط بازیکنان، کادرفنی، بهمنی و سروش صالحی کنار تیم هستیم، همین. کسی دیگر حال ما را نمی‌پرسد. در همین بازی با پیکان یک نفر از اعضای هیئت مدیره در ورزشگاه حضور نداشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه چرا اعضای هیئت مدیره حواسشان به این تیم نیست، تصریح کرد: نمی‌دانم! شاید چون ماندن ما در لیگ قطعی شده برخی‌ها فکر کردند که کارشان تمام شده. نباید اینطور بی‌تفاوت بود، انسان اگر مسئولیتی دارد باید تا آخر این مسئولیت را به درستی انجام بدهد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.