سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و ششم لالیگا؛

پیروزی مقتدرانه ایبار و فرار از جمع انتهای جدولی‌ها

تیم فوتبال ایبار موفق شد در ادامه رقابت‌های لالیگا به پیروزی مقتدرانه‌ای برابر لوانته دست یابد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ایبار و لوانته در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایبار به پایان رسید. ایباری‌ها با این برد ۲۷ امتیازی شدند و توانستند فاصله شان با انتهای جدول را بیشتر کنند.

چارلز در این بازی ستاره ایبار بود و توانست نخستین گل تیمش را خیلی زود و در دقیقه ۲۸ به ثمر برساند، لوانته که شرایط به مراتب بهتری نسبت به میزبانش داشت حملاتی را در دستور کارش قرار داد، اما ناکام بود و این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم هم با گل ایباری‌ها آغاز شد و آن‌ها توانستند توسط چارلز و در دقیقه ۴۸ گل دوم را بزنند، از این زمان به بعد تیم میزبان حملات بیشتری را ترتیب داد و در دقیقه ۷۲ یک موقعیت مسلم گل زنی را از دست داد، در نهایت سومین گل توسط اوریانا در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید تا ایبار ۳ -۰ برنده مسابقه باشد.

تیم فوتبال ایبار با این برد ۲۷ امتیازی شد و به رتبه شانزدهم رسید و لوانته هم با همان ۳۲ امتیاز تیم دهم جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.