سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش فروش نوروزی بلیت اتوبوس از ۱۲ اسفند

پیش فروش نوروزی بلیت اتوبوس‌های مسافربری قزوین از روز دوشنبه دوازدهم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری ویژه سفر‌های نوروز ۹۹ از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه به صورت حضوری و اینترنتی در این استان آغاز می‌شود.

قهاری افزود: مسافران می‌توانند بلیت سفر را هم از طریق اینترنتی و هم از طریق مراجعه به پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش بلیط در شرکت‌های مسافربری خریداری کنند.

او اضافه کرد: طرح جابجایی مسافران نوروزی از روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه ۹۹ به اجرا گذاشته می‌شود و طی آن ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۱۷۰ دستگاه مینی بوس، جابه جایی مسافران را از قزوین به استان‌های دیگر بر عهده خواهند داشت.

قهاری ادامه داد: با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارائه خدمات جهت جابه جایی مسافر و به منظور رضایتمندی مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی لازم انجام و با نهاد‌های دست‌اندرکار به ویژه پلیس راه برای کنترل شرایط لازم برای رانندگی، استاندارد‌های فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری به ویژه ناوگان کمکی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: تدابیر لازم برای کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، برقراری ارتباط با مسافران اتخاذ شده است.

نوروز ۹۸، ۱۱۲ هزار و ۹۴ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین جابه جا شدند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: عید نوروز ، نوروز 99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
چه پیش فروشی اخه الان دیگه وقت این کارها نیست