سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل کارخانه قند مغان:

۷۱ هزار تن شکر نخستین بار در کارخانه قند مغان تولید شد

مدیر عامل کارخانه قند مغان گفت: بیش از ۷۱ هزار تن شکر نخستین بار در کارخانه قند مغان تولید و به بازار‌های مصرف کشور عرضه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شریفی، مدیر عامل کارخانه قند مغان گفت: این کارخانه امسال ۱۲ هزار تن شکر از بیش از صد هزار تن چغندر قند تولید شده در دشت مغان و ۵۹ هزار تن شکر سفید از شکر خام وارداتی تصفیه، تولید و به بازار‌های مصرف کشور عرضه کرده است.

عباداللهی، مدیر زراعت شرکت کشت و صنعت مغان از کشت چغند قند در سطح بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی زراعی دشت مغان خبر داد و گفت: با استفاده از روش‌های نوین آبیاری و کشت و برداشت کاملا مکانیزه بیش از ۸۵ هزار تن چغندر قند با عیار شیرینی بالای ۱۵ درصد در اراضی این شرکت تولید و به کارخانه قند مغان حمل شده است.

گلچین، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مغان هم با بیان اینکه پس از واگذاری این شرکت به بخش خصوصی امسال برای بازسازی و بهینه سازی خطوط تولید کارخانه قند مغان بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: تولید امسال این کارخانه سه ونیم برابر بیشتر از متوسط تولید آن در ۱۰ سال گذشته بوده است.

او گفت: شکر تولیدی این کارخانه علاوه بر اردبیل به استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و مازندران، گلستان، همدان و البرز ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.