سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش سوزی انبار نا ایمن نگهداری کفش با تلاش آتش نشانان مشهدی

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از مهار آتش سوزی یک انبار کفش نا ایمن و غیر استاندارد در خیابان امام رضا (ع) مشهد با تلاش آتش نشانان ۲ ایستگاه عملیاتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد: بامداد امروز شنبه دهم اسفند ماه ۹۸ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک حمام قدیمی در خیابان امام رضا (ع)، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۳۲ و ۲۴ را به محل حادثه اعزام کرد.
 

 آتشیارمصطفی علیزاده افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد حریق در داخل یک حمام قدیمی که آن مکان به انبار ناایمن و غیر مجاز نگهداری کفش تغییر کاربری پیدا کرده بود به وقوع پیوسته و این آتش سوزی موجب بروز خسارات شدید به کفش‌های موجود در این مکان گردیده بود که آتش نشانان بلافاصله ضمن مهار آتش سوزی از سرایت حریق به اماکن و مجاور جلوگیری به عمل آوردند.
 


این گزارش می‌افزاید: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است، وآتش نشانان پس از ایمن سازی و پاکسازی کامل محل آتش سوزی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.
 
 
 
انتهای پیام//ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.