سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کلینیک غربالگری کرونا ویروس در جیرفت

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: با راه اندازی کلینیک غربالگری بیماری‌های واگیر در این شهرستان افرادی که علائمی مانند تب، سرفه و ... دارند برای غربالگری می‌توانند به این کلینیک مراجعه کنند.

فرزانه برخوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا کلینیک غربالگری بیماری‌های واگیر در خیابان مصطفی خمینی جنوبی (بعداز چهارراه افضل) نبش کوچه شماره ۶ راه اندازی شده است.

او افزود: از تمامی شهرندان تقاضا می‌شود اگر علائمی مانند تب، سرفه و... دارند، جهت غربالگری به این کلینیک مراجعه کنند، این مرکز از ساعت ۸صبح تا ساعت ۲۴ جهت رفاه حال شهروندان فعال است.

برخوری همچنین از تعطیل شدن تالار‌ها در این شهرستان خبر داد و افزود: باتوجه به اعلام موارد مثبت ابتلا به کرونا ویروس، در استان‌های همجوار مصوب شد که کلیه تالار‌ها در شهرستان جیرفت تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

او ضمن توصیه به شهروندان برای ماندن در منزل تصریح کرد: مردم فعلا از شرکت در هرگونه تجمعی به خاطر سلامتی خود و خانواده در مراسمات جشن‌ها و عزاداری‌ها و مکان‌های پر تردد خودداری کنند.

برخوری بیان داشت: مردم تمام نکات بهداشتی را رعایت و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خوب نگفتین این کلینیک امکان آزمایش و تشخیص قطعی این بیماری رو داره یا نه