سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ‌سفیدی: سعی می‌کنم به فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال برسم

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: اگر تیم ما بتواند در بازی امروز پیروز شود خودم را به تمرینات تیم می‌رسانم تا در فینال حضور داشته باشم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های دور برگشت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ مسابقه در شهر‌های تبریز و اصفهان برگزار می‌شود. در یکی از دیدار‌های امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. گیتی پسندی‌ها در بازی رفت موفق شدند با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ به برتری برسند.


بیشتر بخوانید: دیدار فینال لیگ برتر فوتسال لغو نمی‌شود


اینکه گیتی پسندی‌ها در بازی امروز پیمان حفیظی را به دلیل محرومیت و محمدرضا سنگ سفیدی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در بازی رفت برابر سن ایچ ساوه در یک صحنه پای من آسیب دید به طوری که از ناحیه استخوان کف پا احساس درد شدیدی کردم. نمی‌توان کاریش کرد و به گفته پزشک تیم فقط باید استراحت کنم و به طور قطع در بازی امروز برابر سن ایچ حضور نخواهم داشت.

او درباره اینکه آیا به بازی فینال می‌رسد یا خیر بیان داشت: هنوز وضعیتم برای حضور در بازی فینال مشخص نیست. اگر تیم ما امروز بتواند کار را تمام کند و به فینال برسد سعی می‌کنم تا هفته آینده خودم را به تمرینات تیم برسانم تا در بازی فینال حضور داشته باشم.


بیشتر بخوانید: کویت از میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا انصراف می‌دهد


دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه امروز از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.