سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درسال ۹۹؛

بهره برداری از فاز انسانی شرکت داروسازی بایر افلاک ازنا

بخش دامی شرکت دارو سازی بایر افلاک از سال ۸۷ به ثبت رسید و سال ۸۸ فعالیت‌اش را به صورت عمرانی شروع کرد و سال ۹۳ با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد محمدی‌نژاد فرماندار ازنا گفت: فاز انسانی شرکت داروسازی بایر افلاک ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: با راه‌اندازی این فاز شرایط شرکت در بحث اشتغال و صادرات به مراتب بهتر خواهد شد.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه شرکت داروسازی بایر افلاک استاندارد‌های بین‌المللی را اخذ کرده، افزود: ماشین‌آلات این کارخانه از شرکت‌های معروف دنیا خریداری شده است.

فرماندار ازنا با بیان اینکه دارو‌های تولیدی بایر افلاک کیفیت زیادی دارد، اظهار کرد: راه‌اندازی فاز‌ها و خطوط تولید دیگر این کارخانه در دستور کار مدیران قرار دارد.

او یادآور شد: دکتر دین‌پرست معاون اقتصادی وزیر کشور در بازدید از این کارخانه با اظهار رضایت از شرایط، آن را یک مزیت و برند برای صنعت داروسازی کشور قلمداد کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد ورمزیار
۱۱:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلام. اینجانب محمد ورمزیار 34ساله دیپلم برق صنعتی 12سال سابقه کار فنی تجهیزات صنعتی وپزشکی برق قدرت تعمیر و نگهداری پمپ در استان اصفهان دارم هم اکنون ساکن ازنا جویای کار هستم. با تشکر