سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مساجد اجرا می‌شود

طرح پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مساجد استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در بیش از مساجد استان اجرا می‌شود.

او افزود: محدود کردن مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتناب از تماس چهره به چهره با سایرین و موجود بودن صابون و مایع دست شویی در وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از جمله مواردی است که اعضای کانون‌های فرهنگی هنری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مساجد استان اجرا می‌کنند.

مظاهری، اطلاع رسانی راه‌های پیشگیری از طریق فضای مجازی، فرهنگ سازی و تبیین پیشگیری از بیماری توسط امام جماعت و رعایت موارد بهداشت فردی در مواقع عطسه و سرفه کردن را از دیگر موارد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مساجد استان بیان کرد.

او ادامه داد: استفاده از مهر و سجاده شخصی، پرهیز از استفاده ظروف مشترک، محدود نمودن نذورات و احسانات و ضدعفونی و نظافت مسجد از دیگر موارد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مساجد استان است.

مظاهری گفت: استان چهارمحال و بختیاری ۴۳۲ کانون فرهنگی هنری مساجد دارد که بیش از ۵۰ هزار نفر، عضو این کانون‌ها در سطح استان هستند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.