سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۲۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان از توزیع بیش از ۲۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: به محض انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور، تمهیدات لازم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اندیشیده و اقدامات متناسب با آن از جمله برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس و انتشار مطالب آموزشی بین مدارس و نیز توجیه عوامل خدماتی مدارس صورت گرفت.

او افزود: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بیش از ۲۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس، ادارات مناطق و نواحی، سالن‌های ورزشی و کانون‌های فرهنگی توزیع شده است.

حسنلو به همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت: تامین بخشی از این اقلام بهداشتی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفت.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین اضافه کرد: ضد عفونی کردن مدارس طبق روال هفته قبل در دستور کار قرار دارد و تمامی اقلام مورد نیاز مدارس در این زمینه همچون گذشته در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.