سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد کامل کلیه مراکز توزیع تجهیزات پیشگیری از کرونا

بازرسان و ناظران و ماموران تعزیرات حکومتی، کلیه مراکز توزیع تجهیزات پیشگیری و مهار ویروس کرونا، در قائمشهر را کاملا رصد می‌کنند.

یحیی پور فرماندار قائم شهر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اینکه بازرسان و ناظران و ماموران تعزیرات حکومتی در طول شبانه روز، کلیه مراکز توزیع تجهیزات پیشگیری و مهار ویروس کرونا را رصد می‌کنند از تشدید این بازرسی‌ها با همکاری مردم خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰ پرونده به جرم گرانفروشی تجهیزات پیشگیری ویروس کرونا، چون ماسک و مواد ضد عفونی کننده در قائم شهر تشکیل و متخلفان سودجو برای مجازات تحویل مرجع قضایی شدند.

او با اشاره به آمادگی و بسیج عمومی سایر مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان قائم شهر در پذیرش و تشخیص و درمان بیماران مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان بر ضرورت آگاهی و شناخت مردم و رعایت بهداشت فردی و عمومی و اطلاع رسانی صحیح رسانه‌ها بدور از شایعات در شبکه‌های مجازی تاکید کرد.

فرماندار قائم شهر آموزش و اطلاع رسانی فراگیر همراه باهمکاری متقابل وبدون استرس مردم به توصیه‌های مراکز و عوامل بهداشتی و درمانی رالازمه پیشگیری و مقابله اصولی با بیماری ویروس کرونا دانست.

گران رئیس شبکه بهداشت و درمان قائم شهر نیز، گفت: برای پیشگیری از بیماری ویروس کرونا در این شهرستان دو بیمارستان، ۶۸ پایگاه پزشک خانواده، ۷۸ خانه بهداشت و ۳۱ مرکز درمانی شهری و روستائی آماده خدمتگزاری در امر پذیرش و تشخیص و درمان بیماران این شهرستان هستند.

او افزود: چنانچه شهروندان قائم شهر به موارد احتکار و گرانفروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده و سایر تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا روبرو شدند مراتب رابرای پیگیری و برخورد با متخلفان و سودجویان به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.