سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هفت هزار ماسک و دستکش بین کارگران و کارکنان

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سه هزار ماسک فیلتردار و ساده و چهار هزار جفت دست‌کش بین کارگران و کارکنان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا امیدی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی و پر تردد شهر، کمیته ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرداری تشکیل و فعال شد.

او تأکید کرد: سازمان‌ها و واحد‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید با هماهنگی این کمیته، اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری ویروسی را عملیاتی کنند.

امیدی افزود: در راستای تأمین سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه مدیریت شهری، اقدامات پیشگیرانه‌ای به منظور مقابله با ویروس کرونا در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

او اضافه کرد: همچنین فضای بیرونی و داخلی ناوگان حمل و نقل و اتوبوس‌های درون‌شهری به‌صورت روزانه شست و شو و ضدعفونی می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزون بر سه هزار ماسک فیلتردار و ساده و چهار هزار جفت دست‌کش بین کارگران و کارکنان توزیع شد.

امیدی اظهار داشت: در این راستا، همچنین انواع اسپری ضدعفونی کننده بین واحد‌های مختلف شهرداری توزیع شده است که این اقدام به‌صورت روزانه ادامه دارد.

او گفت: وسایل بازی و ورزشی بوستان‌های شهرکرد و تمامی سرویس‌های بهداشتی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز شست و شو و ضدعفونی می‌گردد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.