سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد؛

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان ایلام/کنترل مبادی ورودی و خروجی ایلام

استاندار ایلام از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: در جهت پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان مدارس به مدت سه روز در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه و دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته از شنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.

او در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

استاندار ایلام در تبیین آخرین وضعیت و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از ورود کرونا ویروس به استان افزود: ۱۵ مورد مشکوک در ایلام بستری شده که تاکنون موردی از مثبت بودن این ویروس در افراد گزارش نشده است.

او با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تصریح کرد: در جلسات فشرده و متعدد کارگروه زیستی و پدافند غیر عامل مقرر شده با قرنطیه و کنترل مبادی ورودی وخروجی استان از ورود افراد آلوده از استان‌های همجوار به استان جلوگیری شود.

استاندار ایلام اضافه کرد : به رغم سخت گیری های که در زمینه کنترل این ویروس می‌شود اما به دلیل شیوع گسترده آن در استان‌های همجوار احتمال مثبت شدن افراد به این ویروس در استان نیز بالا رفته است.

سلیمانی گفت : در کارگروه ویژه ای که فردا تشکیل خواهد شد در خصوص وضعیت خانم‌های شاغل و باردار یا آن دسته از خانم‌های که دارای فرزند مهد کودکی و شیرده هستند تصمصم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.