سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد نشاط و طراوت بهاری با احداث باغچه‌های صخره‌ای در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز از ایجاد طراوت و نشاط مضاعف بهاری با احداث و باغچه‌های صخره‌ای و گلکاری‌های جدید در بلوار‌ها و‌میادین خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که همه ساله برای بانشاط‌تر شدن شهر، ارتقاء روحیه شهروندان و مهیا کردن فضا‌های بصری برای ورود به نوروز و بهار در نظر گرفته می‌شود رسیدگی ویژه به فضای سبز بلوار‌ها، میادین و ایجاد جلوه زیبا با گلکاری‌های رنگی و فصلی است.

او افزود: با توجه به سرعت گرفتن اقدامات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری کار احیاء فضای سبز مجدد، گلکاری‌های متنوع با طراح‌های ابتکاری و بکارگیری وسایل طبیعی از جمله تخته سنگ‌های زینتی، سنگ‌های رنگی، گیاهان فصلی نیز در دستور کاری حوزه فضای سبز قرار گرفته است و در چند نقطه از سطح منطقه از جمله در میدان فرودگاه و آیلند میانی مسیر فرودگاه و. در حال انجام و تکمیل است.

مرادحسینی بیان داشت: باغچه‌های صخره‌ای بصورت ایجاد پستی و بلندی و ناهمواری طراحی شده اند و امکان دید بهتر رانندگان و رهگذران را فراهم می‌کند و تصویر دلنشین بهاری را در ذهن شهروندان و مسافران بجا میگذارد.

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز تصریح کرد: در همین راستا، احداث فرش گل در مسیر ورودی بلوار شهید سلیمانی در لوپ عابدی و گلکاری تمامی میادین نیز تا پایان سال دردستور کاری فضای سبز این منطقه قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: نوروز امسال میادین، مسیر‌ها و بلواری اصلی سطح منطقه با در نظر گرفتن المان‌های نوروزی متنوع و جدید نیز چهره متفاوت و زیباتری رو به خود خواهد گرفت و محل ثبت خاطرات زیبای نوروز۹۹خواهد بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.