سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند؛

تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه از شیوع کرونا ویروس جدید

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه از شیوع کرونا ویروس جدید در این منطقه را لازم دانست.

قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: با توجه به اقدامات مثبت و تحت کنترل فرمانداران آبادان و خرمشهر، لیکن با در نظر گرفتن محدوده منطقه آزاد اروند و اشتراکاتی که بین این دو شهرستان است نیاز دیده شد که ستاد پیشگیری و مبارزه از شیوع کرونا ویروس جدید در منطقه آزاد اروند، تشکیل شود.

او ادامه داد:یکی از مصوبات بسیار مهم این ستاد به لحاظ تخصصی تر بودن این بحران نسبت به دیگر بحران ها، تعیین فرمانده مرکزی برای قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس جدید بود که به این نتیجه رسیدیم دکتر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بعنوان فرمانده قرارگاه مرکزی این ستاد باشد و تصمیم گیری های تخصصی و واحد در رابطه با کنترل این ویروس جدید توسط وی انجام شود.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند افزود:بی شک سازمان منطقه آزاد اروند تلاش می کند در تهیه اقلام و تجهیزات و تصمیماتی که به تشخیص فرمانده مرکزی قرار گاه چه به لحاظ تجهیز لوازم حفاظت فردی و مورد نیاز بیمارستان و کادر درمانی مشخص می شود، حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشد.

طمیمیان  گفت:سایر دستگاه های دیگر نیز موظف هستند تصمیمیاتی را که فرمانده مرکزی قرار گاه می گیر به لحاظ زیر مجموعه دکتر سلمان زاده از آن تبعیت کنند و همه تحت مدیریت واحد وی قرار بگیرند.

او افزود:صدا و سیمای مرکز آبادان مثل دیگر ایام و در همه بحران ها اقدام به پخش برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در این زمینه را آغاز کرده و تصمیم بر آن شد که مردم توجه ویژه به صدا و سیما داشته باشند و اخبار و اطلاعات صحیح مورد نیازشان را از این شبکه که مرجع خبرهایش دانشکده علوم پزشکی آبادان است، دنبال کنند.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند  گفت:دستگاه های مختلف اگر بخواهند تراکت های آموزشی تهیه کنند حتما می بایست با دانشکده علوم پزشکی هماهنگ کرده و محتوا را از این دانشکده بخواهند.

طمیمیان  ادامه داد:دو کارخانه الکل سازی با ظرفیت کامل در منطقه آزاد اروند در حال تولید الکل هستند و بخش عمده ای از این الکل نیاز خود منطقه را برطرف می کند.

او افزود:یکی از کارخانجات شهرک صنعتی اقدام به تولید مواد ضدعفونی کننده برای شستشوی دست ها نموده که معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند و مدیر شهرک های صنعتی در این خصوص زحمات بسیاری کشیده اند.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند  گفت:دکتر مهدی موسوی مدیربهداشت و درمان و بنده بعنوان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند نیزبه طور مرتب جهت حمایت به کادر درمان در بیمارستان ها سرکشی می کنیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یک کرمانشاهی
۲۰:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
اول مسئولین تست شدن که خدای نکرده نگرفته باشن؟ مردم چی هیچی؟ همش الکی میگید خدایی کرمانشاه اصلا رسیدگی نداره