سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رژیم صهیونیستی به قرنطینه هزار و ۴۰۰ فرد دارای علائم کرونا

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از قرنطینه نزدیک به هزار و ۴۰۰ نفر به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساچ تایمز، مقامات رژیم صهیونیستی پس از مدت‌ها سانسور خبری، سرانجام اعتراف کردند ویروس کرونا به سرزمین‌های اشغالی رسیده و هزار و ۴۰۰ صهیونیست را راهی قرنطینه کرده است.

اخبار مربوط به قرنطینه بیش از هزار صهیونیست به دلیل افزایش فشارها و در میان سانسور شدید خبری رسانه‌های این رژیم، با وجود شناسایی مواردی از ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی، منتشر شد.

معاون مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اذعان کرد بیش از هزار و ۴۰۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برند. برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز از مرگ ۱۱ صهیونیست در اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

این در حالیست که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پیشتر در بیانیه‌ای ادعا کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی به ۳ نفر رسیده است. پیش از این مقامات رژیم صهیونیستی از تمامی اتباع خود خواستند از سفر به کشور‌هایی که ویروس کرونا در آنجا شایع است، خودداری کنند.

رژیم صهیونیستی ورود اتباع کره جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و سنگاپور را به سرزمین‌های اشغالی ممنوع کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
انشاءالله همه اشغالگر های سرزمین فلسطین با مرض کرونا گور بگور شوند.