سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت بندی اقدامات پیشگیرانه شهرداری سنندج در مقابله كرونا

 جلسه کارگروه سلامت شهرداری با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و مدیران شهرداری سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرکه وت نجفی ، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: شهرداریها  بواسطه تنوع فعالیت و وظایف گسترده از جمله مهمترین سازمانهای خدمت رسان هستند که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند.

نجفی گفت: تنظیف فضاهای عمومی در سطح شهر در حیطه مدیریت مجموعه شهری قرار داشته و شیوع ویروس کرونا در این ایام نگرانی زیادی را در برداشته که باید این مساله را به نحو مطلوب مدیریت و نظارت کنیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج همچنین عنوان کرد: متاسفانه حجم گسترده اطلاع رسانی در فضای مجازی نوعی سردرگمی را در خصوص این ویروس به وجود آورده و باید با فضاسازی محیطی مناسب در راستای انتقال اطلاعات صحیح به شهروندان نهایت تلاش را داشته باشیم.

او ادامه داد: بسیاری از سازمانها و شهرداری مناطق نظیر سازمان حمل ونقل بار و مسافر اقداماتی را در خصوص ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس رانی و پایانه های مسافربری انجام داده که این اقدام هم از لحاظ رعایت توصیه های بهداشتی و هم از لحاظ بار روانی تاثیر مناسبی داشته است.

 نجفی عنوان کرد: هدف از تشکیل کارگروه سلامت اولویت بندی اقدامات و فعالیتهای شهرداری   در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او افزود: در این کارگروه مواردی که از سوی علوم پزشکی ابلاغ شود به سایر بخش های تابعه شهرداری اعلام و بر نحوه اجرای آن نظارت لازم صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه مهمترین راههای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است؛ گفت: شهروندان با توجه کردن به توصیه بداشتی و رعایت کردن آنها نقش بسزایی در پیشگیری از این ویروس را دارند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.