سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شرکت توزیع نیروی برق پلدختر:

سیل ۱.۵ میلیاردتومان به شبکه برق پلدختر خسارت وارد کرد

رییس شرکت توزیع نیروی برق پلدختر گفت: بارندگی‌ها و سیل هفته جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات و شبکه‌های برق این شهرستان خسارت زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدطاهر متش پور رییس شرکت توزیع نیروی برق پلدختر گفت: بارندگی‌ها و سیل هفته جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات و شبکه‌های برق این شهرستان خسارت زد.

محمدطاهر متش پور روز پنجشنبه  اظهار داشت: از این مبلغ ۹۴۰ میلیون تومان به خطوط فشار متوسط و ضعیف و ۵۶۰ میلیون تومان به پست‌ها تابلو‌ها و تجهیزات برق شهرستان پلدختر خسارت وارد شده است.

او افزود: مشکل برق روستای افرینه برطرف شده و برق روستای دمرود افرینه به دلیل طغیان رودخانه کشکان و به زیر آب رفتن پل ارتباطی روستا قطع شده است.

رییس شرکت توزیع برق پلدختر گفت:با فروکش شدن آب رودخانه کشکان و پایین آمدن دبی آب، تیم‌هایی از این اداره به محل اعزام و در تلاشند تا ساعت دیگر برق روستا را وصل کنند.

متش پور افزود:شهرستان پلدختر هیچگونه خاموشی در سیل اخیر نسبت به سیل فروردین ماه ۹۸ نداشته، علت این امر اجرای پروژه‌های عظیم و جابجایی شبکه از مسیر رودخانه کشکان به جای امن بوده است.

او یاد آورشد: هم اکنون همه مناطق شهری و روستایی شهرستان پلدختر از نعمت برق پایدار برخوردار هستند و مشکل خاصی در زمینه تامین برق پایدار برای مشترکان برق وجود ندارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.