سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ راه روستایی چم نمشت شهرستان دره شهر تا پایان امروز بازگشایی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت : ‍ راه روستایی چم نمشت شهرستان دره شهر تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: راه روستایی چم نمشت شهرستان دره شهر که در اثر بارندگی‌های اخیر قطع شده بود با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری هم اکنون پل موقت برای تردد مردم در حال نصب است که تا پایان امروز راه دسترسی آن بازگشایی می‌شود.

نورالله دلخواه عنوان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر خوشبختانه با تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او افزود: عوامل راهداری با تمام توان خود تلاش می‌کنند تا محور مسدود شده هلیلان - پیازآباد (محدوده پل جزمان) را تا چند روز آینده بازگشایی کنند تا تردد برای مردم به سهولت انجام شود.

بارش‌های سیلابی که از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه در استان ایلام فعالیت داشت ، باعث بوجود آمدن خسارت‌هایی به زیرساخت‌ها و ابنیه در نقاط مختلف استان شد.

طی مدت یاد شده بخش میمه شهرستان دهلران با ۱۹۷ و شهر بدره با ۱۸۱ میلیمتر بارندگی بیشترین دریافت نزولات جوی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.