سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواب نمونه‌های مشکوک به کرونا در کرمانشاه منفی بود

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۰ نمونه از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان آزمایش شده که جواب همه آن‌ها منفی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم شکیبا  با بیان اینکه نمونه‌های مشکوک به کرونا در آرمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی مستقر در معاونت بهداشتی آزمایش می‌شود  گفت: تنها نمونه‌های بیماران مشکوک به کرونا که اکنون در بیمارستان بستری هستند به تشخیص پزشک در این آزمایشگاه آزمایش می‌شود.

او با بیان اینکه تنها یک روز از آغاز به کار این آزمایشگاه می‌گذرد، گفت: نمونه‌های مشکوک به کرونای استان‌های غربی کشور نیز در کرمانشاه آزمایش می‌شود.

او با اعلام اینکه جواب نمونه‌های مشکوک به کرونا در یک روز آماده و اعلام می‌شود، اظهار داشت: فقط ۶ دانشگاه علوم پزشکی در کشور مجهز به این امکان شده است.

رییس شبکه بهداشت استان کرمانشاه در ادامه گفت: تاکنون یک مورد مثبت ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه داشته ایم که آن هم بهبود پیدا کرده  است مرکز پاسخگویی کرونا با شماره تماس ۲۵۲۵ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان در خصوص بیماری کرونا است.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.