سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن در همدان برگزار نمی شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مرحله شفاهی، هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در همدان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله شفاهی، هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

او افزود: بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت قرار بود، جمعه ۹ اسفند ماه، با حضور ۴۲۰ داوطلب در همدان برگزار شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: زمان جایگزین برگزاری این دوره از مسابقات در دو بخش «حفظ قرآن کریم» و «طرح تشویقی» با توجه به شفاف شدن شرایط و وضعیت فعلی مشخص نیست تا اینکه شرایط به حالت عادی بازگردد.

جمالی با اشاره به اینکه لغو مسابقات طبق دستور ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت بوده است، گفت: به دلیل افزایش نگرانی‌ها درخصوص شیوع ویروس کرونا این مسابقات تا اطلاع ثانوی لغو شده و زمان جایگزین آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.