سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب شایعه وجود فرد مبتلا به کرونا در پادگان جهرم

فرمانده مرکز آموزشی شهید دستغیب شهرستان جهرم، شایعه وجود فرد مشکوک یا مبتلا به کروناویروس در این منطقه نظامی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عسگریان گفت: سربازان جدیدالورود به این مرکز آموزشی قبل از ورود مورد پایش و غربالگری قرار گرفته و به لحاظ موارد بهداشتی نیز معاینه شده‌اند.

این مقام نظامی با بیان اینکه تمام سربازان وظیفه قبل از استقرار در پادگان معاینه می‌شوند، گفت: در معاینات اولیه ۲ سرباز با هدف انجام معاینات تکمیلی و قطعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم، به بیمارستان اعزام شدند.

او با تصریح اینکه هیچ یک از این ۲ نفر مبتلا یا حتی مشکوک ابتلا به کروناویروس نیستند، بیان کرد: هر ۲ سرباز اعلام شده، دارای سابقه تنگی نفس بوده‌اند.

عسگریان با تصریح اینکه هیچ موردی از بیماری کرونا در این پادگان نظامی وجود ندارد، گفت: در این پادگان تیم پزشکی و بهداشتی مستقر است و اقدامات پیشگیرانه از ابتدا در دستور کار قرار داشته و تداوم دارد.

او گفت: غربالگری و پایش مستمر، آموزش‌های بهداشتی لازم، سم‌پاشی کلیه نقاط مرکز، آموزش اعزام سربازانی که حتی دچار سرماخوردگی شده باشند به محل سکونت خود و درخواست تجهیزات بیشتر از ناجا، بخشی از اقدامات انجام شده بوده است.

این مقام نظامی گفت" مسئولان این پادگان هماهنگی لازم را با ناجا و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در خصوص مسائل بهداشتی، ایجاد محلی برای قرنطینه و تأمین مواد شوینده و ضدعفونی، انجام داده‌اند.

روز گذشته خبری مبنی بر انتقال سربازان مبتلا به کرونا توسط ماموران اورژانس ملبس به لباس‌های مخصوص از پادگان آموزشی جهرم به بیمارستان این شهر در شبکه‌های اجتماعی شهرستان جهرم و استان فارس منتشر شده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.