سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛

فعالیت شبانه روزی ۸۰۰ امدادگر وزارت نیرو در مناطق سیل زده

نجار گفت:در حال حاضر ۸۰۰ واحد امدادگر از وزارت نیرو در حال امدادرسانی هستند.

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه که در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی از نقاط استان های کشور سازمان مدیریت بحران در حال خدمت رسانی است، گفت: ورود سامانه بارشی در کشور طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی در برخی از نقاط لرستان، همدان، ایلام، خوزستان و تهران ضمن هشدار تمهیدات لازم برای مقابله با سیل اتخاذ شده است.

او ادامه داد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی از روزهای گذشته جلسات و هماهنگی ها و هشدار های لازم اتخاذ شد و خوشبختانه تا به امروز هیچ جانباخته ای مبنی بر سیلاب در هیچکدام از استان های سیل زده گزارش نشده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: در حال حاضر ۸۰۰ واحد امدادگر از وزارت نیرو در حال امدادرسانی هستند و مکان هایی که لازم به امکانات و تجهیزات باشد کتاهی نمی کنیم در حال حاضر هم 5 فروند بالگرد در استان لرستان مستقر شده اند که در صورت نیاز امداد رسانی می کنند.


بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای مهار سیلاب‌ها


او بیان کرد: تقریبا گاز معمولان قطع شده است که تیم های امدادگر در حال ترمیم آن هستند خوشبختانه مشکلات خاصی نداریم و امیدواریم این سامانه بارشی از کشور عبور کند و مشکل خاصی پیش نیاید.

نجار در ادامه با اشاره به به بحث بیماری کرونا در کشور گفت: در واقع مسئولیت این کار به عهده وزارت بهداشت است و تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با وزارت بهداشت هستند همچنین در زمینه ماسک و تجهیزات ضدعفونی وزارت صمت باید ورود کند و اگر جاهایی که دست به احتکار و یا کم فروشی می کنند دستگاه های تعزیرات باید با جدیت ورود کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.