سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج بازی‌سازان از سرویس آنلاین انویدیا

شرکت بتسدا اعلام کرد که اکثر بازی‌های خود را از روی سرویس استریم GeForce Now حذف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با این که سرویس استریم بازی GeForce Now شرکت انویدیا اخیرا از موفقیت قابل توجهی برخوردار بوده است با این حال دنبال کنندگان این سرویس همچنان از مشکلات رنج‌آوری رنج می‌برند. اخیرا کمپانی بتسدا اعلام کرده که خیلی از بازی‌های این شرکت از روی سرویس انویدیا برداشته خواهد شد. مئیر شرکت انویدیا، کوری بنکس نیز درباره این عمر اعلام کرد که خیلی از این عناوین از روی سرویس انویدیا برداشته خواهند شد. متاسفانه وی اظهار نکرد که این عناوین شامل چه بازی‌هایی می‌شوند، اما عنوانی که قرار است در دسترس باقی بماند، بازی Wolfenstein: Youngblood است.

مشکلات سرویس GeForce Now

افرادی که این سرویس را دنبال می‌کنند می‌توانند با استفاده از RTX روشن به بازی مذکور دسترسی پیدا کنند. گزارشات همچنین حاکی از آن است که خیلی از این عناوین در حال حاضر نیز حذف شده‌اند. کاربران زیادی اعلام کرده‌اند که بسیاری از بازی‌هایی که خریداری کرده بودند، مانند Doom و Skyrim بدون اطلاع قبلی از سیستمشان حذف شده است. گزارشات کاربران همچنین در صفحه توئیتر بسیار منتشر شده. در بین این بازی‌ها حتی عنوان قدیمی Fallout: New Vegas نیز حضور داشته است. جالب اینجاست که خبر جدایی بتسدا درست مدتی پس از انتشار خبر میلیونی شدن دنبال کنندگان این سرویس منتشر شد. طی این خبر مدیر ارشد شرکت انویدیا، فیل ایزلر، نوشت که کاربران ممکن است شاهد حذف شدن بازی‌ها توسط برنامه نویسان انویدیا و یا سازنده‌های شرکت‌های صاحب عنوان باشند.

وی همچنین طی صحبت‌های خود اظهار کرد: " از آنجایی که ما سرویس غیر رایگانمان را فعال کردیم، برخی از سازنده‌ها ممکن است که علاقه‌ای به ادامه همکاری با ما را نداشته باشند و پیش از به پایان رسیدن مدت زمان دوره رایگان، بازی‌های خود را از سیستم حذف کنند" وی همچنین افزود " به هر حال کنترل محتوا و بازی‌ها بر عهده هر شرکت سازنده است و آن‌ها می‌توانند هر تصمیمی بگیرند. با این حال ما پیشبینی می‌کنیم که خیلی از این شرکت‌ها به زودی به سرویس ما باز می‌گردند چرا که ارزش این فناوری برایشان روشن خواهد شد".

 


بیشتر بخوانید:یوبیسافت برنامه‌ای برای عرضه بازی The Division 2 روی نسل بعدی کنسول‌ها ندارد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.