سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع ایرادات سیل بهار ۹۸ در ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: همه نواقص زیرساختی زمینه ساز بروز سیل فروردین ماه ۹۸ بر طرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  قدرت اله ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر شامگاه گذشته در بازدید از آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان گفت: عوامل زمینه ساز در بروز سیل فروردین ماه ۹۸ که باعث خسارت به شهرستان شده بود بر طرف شده است.

او  افزود:در هیچ نقطه‌ای از شهرستان  خسارتی در بارندگی اخیر رخ نداده است .

ولدی با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های شهرداری در منطقه مسکن مهر ملایر کانال سیل بند احداث شده اعملکرد خوبی در مهار سیلاب ها دارد گفت:   آب‌هایی که از کوه‌ها و بالادست منطقه مسکن مهر سرازیرمی شود و در فرودین ماه امسال باعث مشکلاتی شده بود کهاین نواقص برطرف شدهاست .

فرماندار ملایر گفت:از چند پل در حال احداث امروز بازدید به عمل آمد که هیچ ایرادی مشاهدی نشد و عملیات ساخت این پل‌ها به خوبی در حال انجام است.

ولدی اضافه کرد:با کمک دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان و همچنین بخش خصوصی در نقاط مختلف شهرستان ماشین آلات و تجهیزات لازم را برای مقابله با بحران و سیل  مستقر کردیم که در صورت لزوم به سرعت وارد عمل شوند و مشکل را برطرف کنند .

فرماندار ملایر افزود: در سوله‌های مدیریت بحران شهرستان برای اسکان اضطراری هزار نفر و همچنین برای دو هزار نفر نیز بسته‌های مواد غذایی ۷۲ ساعته پیش بینی  شده است .

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.