سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه بهاره می شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان، گفت: فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه بهاره خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان گفت: واحدهای صنفی متقاضی فروش فوق العاده با هماهنگی اتاق اصناف نسبت به فروش با قمیت کمتر اقدام خواهند کرد.

او افزود: واحدهای صنفی مشمول فروش فوق العاده با نصب برچسب یا بنر با همکاری اتاق اصناف برای مردم و مشتریان معرفی و مشخص خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان بیان کرد: واحدهای صنفی دارای فروش فوق‌العاده محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه خواهند کرد.

سلامتی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه بهاره به منظور کنترل و تنظیم قیمت کالا در بازار برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه های مسوولان بهداشتی  مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس، تمام نمایشگاه‌های بهاره در استان سمنان لغو شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمایشگاه فرش دستباف در یکی از مرکز خریدهای سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.